ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ: Εποχιακές ή τροφικές, μπορούμε να απαλλαγούμε!

Πλησιάζει η Άνοιξη... Είστε προετοιμασμένοι για μπουκωμένες μύτες, πονοκεφάλους, μάτια που δακρύζουν και άλλα συμπτώματα;;

Μάλλον οχι...

Όμως μην ανησυχείτε γιατί σας έχω καλά νέα! Μπορείτε να απαλλαγείτε από τις αλλεργίες σας μια και καλή με απλά και εστιασμένα βήματα.

Αρχικά, τα αλλεργικά συμπτώματα προκαλούνται από παράγοντες που βρίσκονται μέσα ή έξω από το σπίτι σας. Αυτά περιλαμβάνουν γύρη, σκόνη, γούνες ζώων, μούχλα, χημικά συστατικά ή συγκεκριμένες τροφές. Τα συμπτώματα είναι διαφορετικά από άτομο σε άτομο, ανάλογα με το τι προκαλεί την αλλεργική αντίδραση και πόσο σοβαρή είναι.

Τα συνηθισμένα συμπτώματα είναι:

• Ερεθισμένο δέρμα, φαγούρα, κοκκίνισμα, πρήξιμο

• Φαγούρα στο στόμα και τα χείλη

• Πρήξιμο του προσώπου, του λαιμού, της γλώσσας

• Μύτη που τρέχει, μάτια που δακρύζουν

• Βήχας, φτέρνισμα και δυσκολία αναπνοής

Το βασικό στις αλλεργίες, όπως και σε κάθε άλλη κατάσταση, είναι να βρούμε την πηγή του προβλήματος. Είναι σίγουρο ότι οι κρέμες, τα σπρει και ορισμένα χάπια ή ενέσεις θα βοηθήσουν να μειωθούν τα συμπτώματα για εκείνη την ώρα αλλά δεν αποτελούν θεραπεία.

Η καρδιά του προβλήματος είναι το αδύναμο ανοσοποιητικό σύστημα. Ένα αποδυναμωμένο ανοσοποιητικό μπορεί να προκαλείται από κακή διατροφή, πολύ στρες, λίγη ξεκούραση, πολύποδες στην μύτη, πρόσφατος τραυματισμός κ.α.

Σε κάθε περίπτωση, το πρώτο και βασικό βήμα είναι η διατροφή. Ξεκινάμε με μια αντιφλεγμονώδη διατροφή έτσι ώστε να δώσουμε στο σώμα μας τον χρόνο και τα εφόδια να αυτο-θεραπευθεί. Φροντίστε τον εαυτό σας με τροφές γεμάτες βιταμίνες, μέταλλα και άλλα θρεπτικά στοιχεία όπως σκόρδο, νερό με λεμόνι, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, προβιοτικά τρόφιμα, ζωμό βοδινού. Το σώμα σας θα σας ευγνωμωνεί!

- Αποφύγετε τρόφιμα που κάνουν τις αλλεργίες σας χειρότερα. Οποιοδήποτε τρόφιμο σας προκαλεί αλλεργία, δυσανεξία ή ευαισθησία πρέπει να αποφεύγεται. Εαν δεν γνωρίζετε σε τι έχετε δυσανεξία ή αλλεργία, μπορείτε να δοκιμάσετε μια Διατροφή Περιορισμού ώστε να διαπιστώσετε τι ακριβώς σας ενοχλεί.

- Καταναλώστε καθημερινά ντόπιο μέλι (Γύρη). Μια κουταλιά ντόπιο μέλι κάθε ημέρα, έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τα συμπτώματα των εποχιακών αλλεργιών κατά 60%!

- Πάρτε ένα συμπλήρωμα Κερκετίνης. Η Κερκετίνη είναι ένα βιοφλαβονοϊδές που υπάρχει στο μπρόκολο, το κουνουπίδι, τα κρεμμύδια και το πράσινο τσάι. Εξισορροπεί την απελευθέρωση της Ισταμίνης και βοηθάει στον έλεγχο των συμπτωμάτων με φυσικό τρόπο.

Μπορείτε επίσης να καταναλώσετε τσουκνίδα σε τσάι, ένα βότανο γνωστό για την ευρεία χρήση του κατά των αλλεργιών και άλλων παθήσεων.

Κλείνοντας, θα ήθελα να τονίσω ότι η θεραπεία των αλλεργιών θέλει υπομονή και ένα συνδιασμό από σωστές τακτικές, για κάθε άνθρωπο ξεχωριστά. Μόνο τότε θα μπορέσουμε να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα και μόνιμη θεραπεία της πάθησης.

2 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις